Lato w tym roku wcale nie jest takie gorące i dzięki temu idealnie nadaje się do tego by zagłębić się w lekturze. Na mnie natomiast czekają nowe literackie (i nie tylko) wyzwania. Mam nadzieję, że Wy również nie będziecie się nudzić! 

stosiklipcowy

1. Dwie kolejne książeczki z serii Masza i Niedźwiedź, od Egmontu

2. Legendy polskie, od wydawnictwa Nasza Księgarnia

3. Piękne ogrody, zagubione od Amberu

4. Niepokorna od Akurat

5. Wesoła farma od Portalu

6. Pojedynek Ninja (jak wyżej)

7. The Resistance (jak wyżej)

8. Waleczne Piksele 2 (jak wyżej) – znowu…

9. Sny bogów i potworów od Amberu

10. Stalowe serce od Zysk i S-ka

11. Callie i Kayden (jak wyżej)

12. Agent: Zakładniczka od Naszej Księgarni

13. Czas miłości i czekolady od grupy Foksal

14. Pustułka (jak wyżej)

15. Srebrzyste wizje od Initium

16. Służąca przewodnicząca #06 (niestety ominął mnie #05 i nigdzie nie mogę dostać)

17. Wielkie oczy od Monolithu

18. Baranek Shaun (jak wyżej)

19. Widmowa Kraina od Albatrosa

20. Nazywam się Charlotte Simmons (jak wyżej)

21. Mroczna Wieża tom 1 (jak wyżej)

22. Ogień i woda od Iuvi

23. Lato koloru wiśni od Media Rodzina

… i jeszcze dzisiejsza poczta

Zrzut ekranu 2015-06-23 o 13.45.09

24. Nils Paluszek (audiobook) od Naszej Księgarni

24. Nowoczesna czarodziejka od Drugiej Strony

25. Łowca z Secretumowych patronatów

Za cudowne egzemplarze recenzenckie (i nie tylko) serdecznie dziękuję! Wszystkim natomiast życzę udanego lata i wiele przyjemności z czytania!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

3 comments

  1. „Legendy polskie dla dzieci w obrazkach” dały mi i mojej M. mnóstwo frajdy, mam nadzieję, że Wam również się spodobają :)
    „Sny bogów i potworów” już za mną, autorka trzyma formę. Mam nadzieję, że papierowa wersja dotrze też do mnie :)

  2. Stosik lipcowy wygląda przecudnie – i tylko mogę podziwiać za chęci i zapał do czytania i poświęcania wolnego czasu. Sama od czasu do czasu lubię przeczytać coś dobrego jednak najczesciej kończy się na tym, że po dwóch stronach przed snem zasypiam i budze się w nocy w otoczeniu książki… no ale cóż;)

Skomentuj

