Ponieważ dostałam dwie kolorowanki, a są one naprawdę pokaźne, chętnie się jedną podzielę. Zapraszam do udziału w zabawie – tym razem mało literacko, gdyż do wygrania jest „Kolorowy Trening Antystresowy: Wzory i Wzorki.

kolorowy-trening-antystresowy-wzory-i-wzorki-b-iext27861716CO ZROBIĆ, ŻEBY WYGRAĆ KSIĄŻKĘ? 

1. Oprócz standardowego “zgłaszam się” pod konkursowym postem, należy napisać dlaczego kolorowanie nie jest tylko dla dzieci.

2. Przy dodawaniu komentarza należy podać prawidłowy adres maila (nie trzeba go ujawniać, wystarczy, że zostanie podany przy wpisie).

3. Konkurs trwa od dzisiaj (9 czerwca) do 19 czerwca.

4. Wygrywa osoba, której odpowiedź zainteresuje mnie najbardziej.flowers-098 (2)

5. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu dwóch dni od zakończenie konkursu, a książka wysłana w terminie pięciu dni roboczych od czasu, kiedy poda swój adres. W razie gdy nie zrobi tego w ciągu dwóch tygodni – nagroda przepada.

POWODZENIA I MIŁEJ ZABAWY!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

8 komentarzy

  1. Zgłaszam się. :)
    Kolorowanie nie jest tylko dla dzieci, ponieważ może ono przynieść dorosłym wiele korzyści. Zaczynając od rozrywki, gdzie przyozdabianie kolejnych stron wedle własnego uznania daje również sporą satysfakcję, poprzez poprawianie swoich zdolności plastycznych, kreatywnego myślenia, a na relaksie i zwiększeniu poziomu cierpliwości kończąc. No i teraz coś od siebie, bez wymądrzania się – osobiście uwielbiam kolorować! Kiedy pastwię się nad jakimś wzorem, doprecyzowując ledwie zauważalny szczególik to niejednokrotnie mam ochotę to wszystko rzucić w kąt i więcej do tego nie wracać. Jednak jeśli się nie poddaję i dotrwam do końca jestem niesamowicie zadowolona z efektu! Nie tylko dlatego, że dało mi to sporo satysfakcji, bo oto ukończyłam kolejne „dzieło”, ale także dlatego, że znów doprowadziłam coś do końca. Niegdyś nie było to u mnie tak proste, tymczasem takie drobnostki jak kolorowanie wyrobiły we mnie ten nawyk. Podejrzewam, że jeśli ktoś jest zapaleńcem kolorowankowym, to czynności z nimi związane faktycznie go uspokajają. Podobnie jest z muzykami, których uspokaja gra, sportowcami, którzy w silnym stresie czy nerwach lubią to wszystko z siebie wypocić, pisarze z kolei potrafią napisać krótkie opowiadanie o ewentualnej śmierci irytującej ich osoby (szefa, sąsiada, znajomej).

  2. Zgłaszam się ;)

    Dlaczego kolorowanie jest nie tylko dla dzieci? Moja odpowiedź zapewne zabrzmi paradoksalnie: bowiem w każdym z nas tkwi małe dziecko :) A już we mnie w szczególności – tylko zapytajcie mojego chłopaka, podpisze się pod tym stwierdzeniem obiema rękami i nogami! Potrafię się rozbrajająco cieszyć ze wszystkiego. Proszę sobie tylko wyobrazić, co się działo, kiedy w Empiku zobaczyłam puzzle z cukierkami. Oczy zaświeciły mi się jak pięciozłotówki, ręce same wyciągnęły do półki, żeby uchwycić pudełko i je przytulić, nogi podskakiwać, a usta skandować hasło: ‚chcę! chcę!’. Musiało to trochę dziwnie wyglądać, bo to szalejące obok regału dziecko miało prawie 21 lat ;)
    I ja się dziwię, że kiedy ostatnio w jednym ze sklepów odzieżowych mierzyłam sukienkę, kręcąc się przy tym dookoła własnej osi, ekspedientki oszacowały mój wiek na mniej więcej gimnazjalny…
    A w zeszłym roku, po latach nalegań, znalazłam pod choinką opakowanie… gumowych kaczuszek do kąpieli. Radość moja była przeogromna :D
    Kiedy opowiadam o swoich ekscesach innym, przeważnie pukają się w czoło. Ale ja cieszę się z tego, że jestem jaka jestem. I nie zmieniłabym owego stanu za nic w świecie :)

  3. Zgłaszam się z uśmiechem!
    veroniqusia@gmail.com
    Postanowiłam odpowiedzieć wierszem :)

    Na różowo będzie kreska,
    a na żółto kółka trzy,
    Na niebiesko ze trzy linie,
    i granatowego krzty.
    To jest dopiero zabawa!
    Kolorowanie to fajna sprawa.
    Te wszystkie barwy, wzory i wzorki!
    Tylko mieć trzeba flamastrów worki.
    Mówią: wrzuć to do śmieci.
    Przecież to dla dzieci.
    To ludzie głupi: cały dzień siedzą,
    a tajemnicy mojej nie wiedzą.
    Że dla dorosłych kolorowanie!
    Na żółto mop, czerwone pranie.
    To im się przyda trochę skupienia.
    Szarej rzeczywistości zabarwienia.
    Nadanie barw codzienności!
    Wylanie smutku, szczęścia i złości.
    Niebieska praca! Fioletowe obowiązki!
    Te różnobarwne wzory i wzorki.

  4. zgłaszam się ;)
    Dlaczego kolorować mogą również starsze od dzieci osoby?
    1. Bo tak jak pisze na okładce jest to antystresowe.
    2. I zdecydowanie rozluźnia.
    3. Zajmuje nam wolny czas.
    4. Kolorując z dzieckiem spędzamy z nim więcej czasu, robiąc to co dzieciaki kochają.
    5. To świetna zabawa!
    6. Odmładza może ;)
    7. Uczy kreatywności.

  5. Zgłaszam się :)
    Kolorowanie nie jest tylko dla dzieci, bo ma w sobie fantastyczny magnes, który przyciąga także dorosłych! Bo czyż nie jest wspaniale kolorować wspólnie z mężem i przy okazji obgadać plan na jutrzejszy obiad, widząc, że ów mężczyzna z namaszczeniem używa czerwieni? „Kochanie, czy masz ochotę na krwisty stek?” – wypada zapytać. ;) Poza tym kolorowanie (przetestowane na własnych domownikach) sprawia, że milczki się otwierają, padają pytania, które zwalają z nóg (dobrze, że można trzymać się kredki! :P ) i powstaje świetna więź, którą można okraszać wieloma komplementami, na które nie trzeba się silić. Bo czyż nie jest miło usłyszeć: „łał, jak dokładnie pokolorowałaś! A jaki dobór kolorów, fajnie to wygląda”. Od razu samoocena awansuje. :)
    Także kolorujcie, najlepiej stadnie i wcale nie musi być dokładnie! ;)

  6. Gdy spojrzałam na okładkę od razu nasunęło mi się:
    „Więc chodź, pomaluj mój świat
    Na żółto i na niebiesko,
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana twoją kredką!”

    Kolorowanie jest nie tylko dla dzieci. Czemu? Bo dzieci mają w sobie naturalną radość i beztroskę, potrafią cieszyć się życiem. To nam, dorosłym, trzeba czasem przypominać jak czerpać radość z małych rzeczy. To my powinniśmy przywoływać w sobie dawne dziecko, by móc czasem spojrzeć inaczej na świat, cieszyć się tak po prostu. Więc to nam, tak poważnym dorosłym, przydadzą się „kredki i kolorowanka”. Byśmy mogli swój szary świat wypełnić wspomnieniami dzieciństwa i tym samym pomalować go najpiękniejszymi barwami.

  7. Zgłaszam się,

    Rysowanie jest także dla dorosłych bo w każdym dorosłym zostaje coś z dziecka którym był, i dobrze jest sobie od czasu do czasu przypomnieć jak to jest być dzieckiem.

Skomentuj

