Piękne, słoneczne, wczesnowiosenne dni najwyraźniej nie są dla mnie. Tak naprawdę chyba tylko ja mogę mieć takiego pecha, żeby po ponad tygodniowym braku komputera wylądować na tydzień w łóżku (z wysoką gorączką i całym zestawem). Jeszcze nie jestem zdrowa, ale przynajmniej mam na cokolwiek siłę (na przykład wstać i się nie przewrócić). Przynajmniej w międzyczasie dotarło do mnie całkiem sporo przesyłek i samopoczucie mogę poprawić sobie czytaniem (bo tylko to zawsze choć odrobinę pomaga). 

IMG_00811. Mały książę, który wreszcie, po wielu trudach i znojach do mnie dotarł (serdeczne podziękowania dla Sylwii!)

2. Asasyni i sojusznicy (jak wyżej)

3. Wodospad, z secretumowych patronatów

4. Zostań, jeśli kochasz, od Monolithu

5. Panna Meadows (jak wyżej)

6. Dla Ciebie wszystko (jak wyżej)

7. Madoka Magica #01 (podróżnik ze Szczecina)

8. Duuuszki w kąpieli, od Egmontu

IMG_0084

9. Relik, od grupy Foksal

10. Przeznaczenie puka do drzwi (jak wyżej)

11. Nieprzekraczalna granica (jak wyżej)

12. Moja mroczna strona (jak wyżej) hura! nareszcie do mnie doarło

13. Herbata (jak wyżej)

opal14. Opal, z Secretmowych patronatów (właśnie czytam)

IMG_003415. Teoria niegrzecznej dziewczynki, przedpremierowy od grupy Foksal

16. Sekret, od MG

17. Czerwona królowa, od Otwartego

18. Moja mroczna strona (jak już się ucieszyłam, że dotarła raz, to dostałam też drugi egzemplarz)

19. Nieskończoność, od Jaguara

20. Ostatni pociąg do Babylon (jak wyżej)

21. Próba ognia (jak wyżej)

22. Time out (jak wyżej)

Póki co to wszystko co mam przed sobą do przeczytania. Dodając do tych tytułów kilka zaległości, uzbiera się całkiem spory stosik. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieję i uda mi się podołać wyzwaniu. Za wszystkie egzemplarze recenzenckie (i nie tylko) serdecznie dziękuję, a innym życzę miłego czytania!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

5 comments

  1. I ja w końcu stałam się szczęśliwą posiadaczką „Małego Księcia” – wspaniale jest mieć swój własny egzemplarz. :) Chętnie przygarnęłabym też „Nieprzekraczalną granicę”, „Sekret, „Ostatni pociąg do Babylon” oraz „Czerwoną królową”.

  2. Hyy, ile ksiązków, które chcę! Dla Ciebie wszystko (zdaje się, że to film, ale i tak chcę go obejrzeć, ale po książce :), czerwona królowa (choć czytałam kawałek w Matrasie i nie czuję się strasznie zachęcona), Hoover… Opal przeczytałabym, ale od początku, bo 1. cżęść jeszcze przede mną. A Sekret na mnie juz czeka :)

Skomentuj

