Oto co (mam nadzieję) uda mi się przeczytać jeszcze zanim nadejdzie wiosna. Chociaż i zimę mamy ostatnio słoneczną i piękną (nawet jeżeli nie białą). 

stosikluty2015

1. Gryphon Hatchling, który przywędrował do mnie z Ameryki (i znalazł się tutaj nawet mimo tego, że nie da się go przeczytać)

2. Automata, od Monolithu

3. Królowa Tearlingu, od Galerii Książki

4. Perska miłość, od Prószyńskiego

5. Zemsta Anioła, od Świata Książki

6. Misja 100, od Bukowego

7. Gniewna gwiazda, od Egmontu

8. Losing Hope, od Otwartego

9. Czarci Most, z patronatów

10. Rykoszet (jak wyżej)

11. Wyznania buntowniczki (od grupy Foksal)

12. Powiedz wilkom, że jestem w domu  (jak wyżej)

13. Klątwa, od Naszej Księgarni

14. Wyspa Łza, od Znaku

15. Black Out, od grupy Foksal

16. Quilling (jak wyżej)

17. Smaki Indii (jak wyżej)

stosikluty218. Dzień, w którym umarłam, od Miry

19. Grim, miły prezent

20. Pułapka uczuć (jak wyżej)

Za wszystkie egzemplarze recenzenckie (i nie tylko) dziękuję serdecznie i cieszę się, że mam co czytać. Wszystkim natomiast życzę udanych lektur i jak najszybszej (i najpiękniejszej) wiosny.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

11 comments

  1. Widzę kilka ciekawych pozycji. „Królową Tearlingu” mam już za sobą i teraz wyczekuję drugiego tomu, a „Klątwę” aktualnie czytam. ;) Również życzę udanych lektur. :)

    Ach, no i zazdroszczę Gryphona! Chociaż ja tam więcej gram Hordą a nie Przymierzem, to i tak chętnie przygarnęłabym tę maskotkę. :D

  2. Świetny stos… Pozazdroszczę Grimma :) U mnie w stosiku też znajdzie się Losing Hope. Mimo, że pierwsza część czeka nadal na półce, skusiłam się na drugą. Taki prezent od siebie dla siebie na Walentynki :)

Skomentuj

