Lektury, gry i filmy na kolejny miesiąc. To na co czekałam bardzo długo i z utęsknieniem, to co myślałam,  że już nigdy do mnie nie trafi i kilka zupełnie przypadkowych niespodziewajek. Tym razem nieco chaotycznie po zdjęciach porozrzucane, ponieważ długo zabierałam się za konstrukcję stosika i wciąż odwiedzali mnie kurierzy przynosząc coś nowego.

1. Takenoko, ukochane i długo wyczekiwane od wydawnictwa Rebel (zasłużyło nawet na osobne zdjęcie)

takenokostosik2. Nieśmiertelny, od Akapit Press

3. Zaliczenie z tragedii (jak wyżej)

4. Kot kameleon, od wydawnictwa Bis

5. Pierwszaki z kosmosu (jak wyżej)

6. Bezmyślna, od Akurat (do książek zachęcił mnie entuzjazm pewnej osoby)

7. Swobodna (jak wyżej)

8. Sherlock Holmes, od wydawnictwa Zysk i S-ka

9. Wiedźmin, od Egmontu

10. Tylko dla dorosłych, od Monolith Studio

11. Gang Wiewióra (jak wyżej)

stosiklistopadnowy12. Skrawki Błękitu, od Galerii Książki

13. Zabrana o zmierzchu, od Feeria

14. Chłopak Nikt (jak wyżej)

15. Sherlock Holmes (ostatnia część), od Zysk i S-ka

16. A… a… a… kotki dwa (jak wyżej) cudo!

17. Oficjalny album Assassin’s Creed (jak wyżej)

stosikgrudniowy18. Step Up, od Monolithu

19. Mroczna bohaterka, od Muzy

20. Opowiem ci mroczną historię, z secretumowych patronatów

21. Black Ice, od Otwartego

22. Hopeless (jak wyżej) a ja już zdążyłam sobie kupić podczas Targów Książki w Krakowie!

23. Cappuccino, od Egmontu

stosikgrudniowy324. Klucz, od Czarnej Owcy

dodatekZa wszystkie egzemplarze recenzenckie dziękuję bardzo! Wszystkim natomiast życzę przyjemnego, jesienno-zimowego czytania. Jeżeli brakuje Wam lektur to zapraszam do brania udziału w konkursach zarówno u mnie jak i na Secretum.pl czy DuzeKa.pl :)

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

11 comments

  1. Piękne stosisko :)
    W swoich zbiorach mam jedynie „Hopeless” i czekam na odpowiedni moment, aby się w nią zanurzyć. Muszę przyznać, że bardzo jestem ciekawa „Blach Ice”. Już od dłuższego czasu figuruje ona na mojej półce „chcę przeczytać”.

  2. Black Ice mam! Lubię styl autorki, mile wspominam lekturę sagi Szeptem… Z chęcią zapoznałabym się też bliżej z twórczością Doyle’a. Udanej lektury życzę ^^

  3. Życzę miłego czytanka :)
    Na wiele książek z tego stosiku ja również poluję, ale na razie muszę zająć się tymi, które już od dłuższego czasu zalegają na mojej półeczce. Mam nadzieję, że grudzień będzie dobrym miesiącem, pod względem czytelniczym i nie tylko :)
    Pozdrawiam serdecznie.

  4. Oooo rany, generalnie byłbym w siódmym niebie gdyby okazało się, że mogę to wszystko przeczytać i w to wszystko zagrać :D Tyyyyle książek, a jednak nie wiem, czy starczyłyby na cały grudzień. Książki wręcz połykam – czasem 500 stron skutecznie odrywa mnie na cały dzień od smutnej i szarej codzienności.

Skomentuj

