Ledwie skończyło się lato, a ja już za nim tęsknię, zwłaszcza, że w tym roku tak niewiele było mojego ukochanego morza. Pozytywnie jednak patrzę na to, że zaledwie za miesiąc czekają mnie krakowskie Targi Książki.
stosikzkrolestwem

1. Królestwo w budowie, od wydawnictwa Rebel

2. Feral, z wymiany na LC

3. To Ty mnie ocalisz, od wydawnictwa Amber

4. Czekając na Gonza, od grupy Foksal

5. Mroczne umysły, długo wyczekiwana pozycja od Otwartego

6. Nigdy nie gasną (jak wyżej)

7. Bóg, honor, trucizna (jak wyżej)

8. Ponura Drużyna, od grupy Foksal

9. W cieniu drzewa granatu, długo podróżująca książeczka (z powodu błędów adresowych) do recenzji dla Nowejczytelni

Za wszystkie egzemplarze recenzenckie serdecznie dziękuję! 

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

6 comments

  1. „Mroczne umysły” i „Nigdy nie gasną” uwielbiam :D Z kolei z „Feral” nie mam miłych wspomnień :( Witaj w klubie osób wybierających się na 18. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie! :D

Skomentuj

