udanychwakacji

Zupełnie niespodziewanie i wyjątkowo szybko, w jakiś magiczny sposób, uzbierała mi się niewielka sterta książek. Teraz pozostało jedynie wszystko grzecznie przeczytać. Zaczynam również eksperymenty muzyczne. Sama jestem ciekawa co z tego mi wyjdzie. Natomiast z początkiem sierpnia wreszcie zaczną się moje miniaturowe wakacje, a z tego powodu jestem po prostu przeszczęśliwa!

stosikplyty

Zacznę od płyt. Dostałam recenzenckie egzemplarze Kruk – „Be4ore” oraz Judas Priest – „Redeemer of Soul”. O dziwo recenzji wcale nie tworzy się prościej niż tych książkowych. Powiedziałabym nawet, że jest to znacznie bardziej skomplikowane.

stosiksierpniowy

Książeczki, jak widać, zadomowiły się już na nowym regale.

1. Wybacz i zapomnij, od Świata Książki

2. Uwaga! To może być miłość! od Pascala

3. Mroczne pragnienia (jak wyżej)

4. Forta, od Warbook

5. Galop ’44 od Egmontu

6. Cienie przeszłości, od Repliki

7. Dom złudzeń (jak wyżej)

8. Zagubione niebo, od Literackiego

9. Płacz wilka, od autorki (patronat DuzeKa)

10. Meksyk od kuchni, od Universitas

11. Pan na Wisiołach. Krzyk mandragory, z secretumowych patronatów

12. Jak uwieść wampira, od Amberu

13. Okrutne kłamstwo, od Nowej Księgarni

14. Serce w płomieniach (jak wyżej)

15. Herbata z jaśminem (jak wyżej)

16. Gwiezdny wojownik, od Foksal

17. Gra, od czarnej owcy

18. Sieroce pociągi (jak wyżej)

19. Radość seksu analnego (jak wyżej)

ps. ta ostatnia pozycja to wcale nie był mój pomysł :) kilka innych z kolei to zupełne niespodzieajki…

Za wszystkie egzemplarze recenzenckie (i nie tylko) dziękuję bardzo i życzę wszystkim równej obfitości lektur co moja.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

14 comments

  1. O, widzę, że masz kontynuację „Mrocznego siedliska”, chętnie sama przeczytam, bo zainteresowała mnie ta seria, w każdym razie zapowiadała się ciekawie :)
    Fakt, ostatnia pozycja mocno mnie zaskoczyła :D

  2. Świetny stosik :)
    Wprawdzie nie czytałam nic, ale …
    A do Okrutnych Kłamstw z Xanth nie dotarłam, zatrzymałam się gdzieś po drodze. Jakoś akcja przestała mnie wciągać, a książki z biblioteki były w zastraszającym stanie…
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :D

Skomentuj

