Stało się! Jest! Najważniejszy cel w życiu osiągnięty! Mam wreszcie nowy regał na książki! Koniec z piętrzącymi się na wszystkich meblach stertami (przynajmniej do czasu). Happily Ever After!

stosiklipcowy

1. Coś do stracenia, od wydawnictwa Jaguar

2. Władcy czasu (jak wyżej)

3. Poza czasem (jak wyżej)

4. Upadek Arkadii, od wydawnictwa Media Rodzina

5. Motyl, od wydawnictwa Filia

6. Dziesięć płytkich oddechów (jak wyżej)

7. 15 Dni bez głowy, od grupy wydawniczej Foksal

8. Serce Ferrinu, od wydawnictwa Literackiego

9. Przez 10 minut, od Feeria

10. Hyper Versum II, do recenzji dla nastka

11. Larista (jak wyżej)

12. Krzyk Icemarku, od Galerii Książki

13. Pierwsza kawa o poranku, od Rebisu

14. Monument 14. Odcięci od świata (jak wyżej)

Za wszystkie książki dziękuję bardzo! Tym bardziej się z ich powodu cieszę, że najwyraźniej skazana jestem na deszczowe lato.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

5 comments

  1. Czytałam jedynie „Laristę” i no cóż… to nie do końca było to, czego po tej książce oczekiwałam ;)

    Strasznie zazdroszczę Ci nowego regału. Ja niestety już ze zgrozą patrzę na własne półki. Jeszcze góra miesiąc… i będę kładła książki na podłodze :(

Skomentuj

