Tak to zawsze jakoś dziwnie z tymi przesyłkami książkowymi bywa, że przez długi czas nie przychodzą wcale, a potem zalewają nagle, wielką, powodziową falą. Stało się tak i tym razem. Odebrałam wreszcie kilka zaległych powieści z nastkowego biura, wróciłam po majówce do domu, a tu niespodzianka! Czeka na mnie cała sterta przeróżnych cudowności. Tym razem zdjęcie stosika w wiosennej, słonecznej oprawie (choć mimo tego słoneczka, gdy robiłam zdjęcie, było upiornie wręcz zimno).stosikmajowy2

1. Sasha, od wydawnictwa Jaguar (dzięki bardzo miłej Pani, która zgodziła się przysłać wszystkie tomy cyklu)

2. Petrodor (jak wyżej)

3. Tracato (jak wyżej)

4. Morze spokoju (jak wyżej)

5. Rywalki (jak wyżej) – jak ja długo na to czekałam!

6. Hide Out (jak wyżej)

7. Arkadia Płonie, od wydawnictwa Media Rodzina

8. Wina Gwen Frost, z secretumowych patronatów

9. Rose, nadprogramowo od grupy wydawniczej Publicat (dostałam drugi raz)

10. Rose i maska czarnoksiężnika (jak wyżej) – tylko tym razem książeczka wyczekiwana

11. Rose i srebrny duch (jak wyżej)

12. Cienie Ziemi (jak wyżej)

13. Rosemary znaczy pamięć (jak wyżej)

14. Podzieleni, z nastkowego biura

15. Cień i kość (jak wyżej)

16. Podwieczność (jak wyżej)

17. Ostatnia spowiedź I (jak wyżej)

18. Ostatnia spowiedź II (jak wyżej)

19. Dwie karty, dla przypomnienia bardzo miłej lektury

Za wszystkie egzemplarze dziękuję bardzo! Wam natomiast życzę cieplejszych, całkowicie zaczytanych dni. :)

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

20 komentarzy

  1. Ileż cudności ^^
    Czytałam: „Podzieleni” (uwielbiam), „Cień i kość” (uwielbiam), „Podwieczność” (uwielbiam”, „Rywalki” (uwielbiam).
    Czekam na: „Cienie Ziemi” i „Winę Gwen Frost”
    „Tracato” zapowiada się ciekawie, ale poczekam na recenzje Czytelników, zanim zdecyduję się na lekturę :)

  2. JEJKU! Jaki wielki stos!
    Nie mam pojęcia od czego zacząć.
    Bardzo mnie ciekawi ”Sasha”, ”Podwieczność” i ”Cienie Ziemi”, na które niecierpliwie poluję :)
    ”Morze Spokoju” i ”Rywalki” mam na półce, ale nie miałam jeszcze okazji się z nimi zapoznać. Oczekuję niedługo listonosza z ”Winą Gwen Frost”, bardzo ciekawi mnie kolejny tom przygód.
    ”Ostatnią Spowiedź” miałam przyjemność przeczytać (oba tomy) i bardzo Ci tą serię polecam! Przepiękna historia, już nie mogę się doczekać trzeciego tomu.
    Przepiękny stos, życzę Ci wielu miłych wrażeń przy czytaniu tych książek! :)

    Pozdrawiam Serdecznie

    1. Przyznam szczerze, że ostatnio czytam tylko te tytuły, których recenzji się podjęłam. Inne czekają na swoją kolej jak np wybuchnie wielki krach na rynku wydawniczym :)

  3. Oooo pozazdrościć <3 Rywalki czekają u mnie na półce <3 Zazdroszczę "Morze spokoju" oraz "Cień i kości" będę wyczekiwać na twoją recenzję :D

    1. „Cień i kość” już recenzowałam, miałam egzemplarz przedpremierowy. Ten przygarnęłam, bo nareszcie patronaty dotarły do biura – mocno zaległe. :)

  4. Świetne pozycje! Bardzo Ci zazdroszczę książki „Rywalki”, na którą poluję od miesiąca, może w maju uda mi się ją zdobyć. Czekam na recenzje i życzę zaczytanego maja! Pozdrawiam, Marcelina ;)

  5. Czytałam jedynie „Rywalki”. ;)
    A reszta książek chyba mnie nie ciekawi, choć kto wie, może kiedyś po którąś z nich sięgnę.

Skomentuj

