Przyznam, że bardzo zaskoczyliście mnie frekwencją. Serdecznie dziękuję osobom, które rozreklamowały konkurs dalej. Żeby było sprawiedliwiej, najpierw postanowiłam drogą losową wybrać książki.

tumblr_static_tumblr_m65ikulcll1r84rse

Tytuły, które otrzymają laureaci to: 

Zwycięzcami natomiast zostają:

Doomisia♥

Isabelle142

kmka1296

Serdeczne gratulacje!

Ponieważ ogromnym zainteresowaniem cieszyły się powieści „Złodziejka Książek” oraz „Trylogia Diabelskich Maszyn”, będą one nagrodami w kolejnych konkursach, które pojawią się już niebawem.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

10 comments

    1. … a nie :) wraz z nowym wydaniem zmieniło się także i tłumaczenie. Na stronę Maga nie zaproszę bo jest w przebudowie, ale zawsze można zerknąć na opis książki w Empiku

  1. Jejku nawet nie wiesz jak się cieszę ! :)
    Wchodzę sobie na pocztę, tak przeglądam, przeglądam- patrzę- kurcze nagroda w konkursie ! A jak zobaczyłam co wygrałam to w ogóle mam ochotę tańczyć :DD
    Dziękuję, dziękuję :) I gratuluję reszcie :))

Skomentuj

