Tym razem konkurs będzie specjalny. Wygrywasz książkę, którą chcesz! Przejrzyj recenzje z 2014 roku i wybierz sobie wymarzoną powieść!

CO ZROBIĆ, ŻEBY WYGRAĆ KSIĄŻKĘ? 

1. Oprócz standardowego “zgłaszam się” pod konkursowym postem, należy skomentować recenzję książki, którą się wybrało.

2. Przy dodawaniu komentarza należy podać prawidłowy adres maila (nie trzeba go ujawniać, wystarczy, że zostanie podany przy wpisie).

3. Konkurs trwa od dzisiaj (30 marca) do 13 kwietnia.

4. Wygrają 2-3 osoby (zależnie od zainteresowania konkursem).

5. Zwycięzca zostanie ogłoszony 14 lub 15 kwietnia, a książka wysłana w terminie dwóch dni roboczych od czasu, kiedy poda swój adres.

POWODZENIA I MIŁEJ ZABAWY!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

61 comments

    1. Przykro mi, ale tak jak napisałam, konkurs dotyczy powieści recenzowanych w 2014 roku, bo tylko tymi książkami fizycznie dysponuję ;)

  1. Zgłaszam się, wybieram (wybór był trudny, ale padło na…) „Król Złodziei” Cornelia Funke. Pozdrawiam ;)

  2. Ochoczo zgłaszam się do konkursu! :D Mój wybór padł na “Milion Słońc” pani Beth Revis, której książkę “W otchłani” skończyłam czytać zaledwie wczoraj, co jest na prawdę śmiesznym zbiegiem okoliczności gdyż w najbliższym czasie miałam właśnie zamiar zakupić “Milion Słońc”.. Ale kto wie, może mi się poszczęści w tym konkursie. Życzę powodzenia pozostałym kandydatom!
    http://miye.eu/2014/01/13/milion-slonc-beth-revis/

  3. Zgłaszam się i wybieram „Miasto Popiołów – Cassandra Clare”. To jedna z moich ulubionych serii. Film też niezły i czekam na kontynuacje.

      1. Przykro mi, ale najwyraźniej coś nie wyszło, ponieważ u mnie również się nie pojawił, a dokładnie przeszukałam nawet cały odrzucony spam. Także proszę dodaj go jeszcze raz :)

  4. Oczywiście, że się zgłaszam :) Świetne jest to, ze można wybrać książkę, na którą najbardziej mamy ochote ;)
    Marzę, aby przeczytać „Wołanie kukułki” Roberta Galbraitha czy raczej J.K. Rowling. Nie wiem jak życzyłaby sobie, aby mówić autorka ;)
    http://miye.eu/2014/02/03/wolanie-kukulki-robert-galbraith/

    A osobom, które biorą udział życze powodzenia. Trzymam za wszystkich mocno kciuki.
    Pozdrawiam ;)

  5. Kiedy zobaczyłam ostatnią recenzję „Dziedzic smoka” ucieszyłam się, ale miałam wątpliwości, gdyż przypomniał mi się konkurs wiosenny, ale również to, że zgłosiłam się do niego, z książką „Król złodziei”. Więc ogromna prośba do Ciebie Vicky, czy mogłabym zmienić zgłoszenie? Jeśli tak to:
    Zgłaszam się wybierając (zmieniając) „Dziedzic smoka” -Cinda Williams Chima.

    1. Do 13 kwietnia włącznie wybór i „komentowalność” dowolna, ale proponuję swoje zmiany podpisuj jako odpowiedź na Twój komentarz, bo troszkę zgłoszeń się pojawiło i potem może mi to umknąć.

  6. Zgłaszam się :)
    Wybieram książkę: „Miłość w rozmiarze XXL”
    Komentarz jak najbardziej już dodany :)
    Pozdrawiam :)

Skomentuj

