alien2Ponieważ rozpiera mnie radość, to po prostu Muszę – przez duże „M” – stworzyć tego posta. Dziewiątego marca obchodziłam urodziny – skromne, bez prezentów (nie licząc śliczności od Dexa ;*), bez imprezy, z malutkim lan-party. Pewna rzecz jednak wynagrodziła mi wszystko inne. Alienware! Komputer na który zapewne w życiu, bez takiego dofinansowania, nie byłoby mnie samej stać, a który marzył mi się już od dawna.

♥ ♥ ♥

(Przegrywanie danych wciąż trwa, a przyciski na klawiaturze zapewne jeszcze długo będą mi się myliły.) 

 

alienek

(I nie, jego największą zaletą wcale nie jest to, że potrafi migotać we wszystkich barwach tęczy.)

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

Skomentuj

