Mimo ostatniego zastoju, blog doczekał się swojego trzeciego roku istnienia. Także z tej okazji pojawia się kolejny – tym razem nieco inny – konkurs. Oczywiście nagrodami jak zawsze będą książki. ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~

ahri___the_nine_tailed_fox_by_erodonut-d4lha6gLista pozycji do wyboru:

  • BZRK, Michael Grant
  • Player One, Ernest Cline
  • Nierządnica, Iny Lorentz
  • Wieża milczenia, Remigiusz Mróz
  • Cień przeszłości, J.A. Jance
  • Miłość oraz inne zdarzenia losowe, Jennifer Echols
  • Chłopcy, Jakub Ćwiek
  • Nie mogę powiedzieć ci prawdy, Lauren Barnholdt
  • Lord morski, Bernard Cornwell

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~

CO ZROBIĆ, ŻEBY WYGRAĆ KSIĄŻKĘ? 

1. Oprócz standardowego “zgłaszam się” pod konkursowym postem, należy napisać którą książkę chciałoby się wygrać oraz dlaczego.

2. Przy dodawaniu komentarza należy podać prawidłowy adres maila (nie trzeba go ujawniać, wystarczy, że zostanie podany przy wpisie).

3. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego do 14 kwietnia.

4. Wygrywają trzy osoby, które przedstawią najciekawsze propozycje (tu niestety wybór takich osób podlega tylko i wyłącznie subiektywnej ocenie Cthulhu).

5. Zwycięzca zostanie ogłoszony 16 lub 17 kwietnia, a książka wysłana w terminie dwóch dni roboczych od czasu, kiedy poda swój adres.

POWODZENIA I MIŁEJ ZABAWY!

Let’s party together! ;)

league_of_legends__easter_by_zhetenghui-d52826n

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

34 komentarze

  1. „zgłaszam się”

    Chciałbym przeczytać „Chłopców” Ćwieka też i dlatego, że po części zawierzam opiniom i recenzjom jakie napisano tu i ówdzie. Starałem się już wcześniej zdobyć książkę w konkursie, który miał za zadanie zaciekawić pytaniem adresowanym do Autora. Nie poszczęściło się. Nadal nie posiadam tego tytułu. Uważam zatem, że książka należy się mojej osobie, albowiem jestem zdolny popełnić recenzję na temat tej lektury, a opinia moja może być wielce nieobliczalna w skutkach co może przełożyć się na wzrost właściwych wskaźników w reklamach.

  2. „zgłaszam się”

    Bardzo ucieszyłabym się gdybym mogła przeczytać „Nie mogę powiedzieć Ci prawdy”. Uwielbiam książki ,w których pojawia się chociaż cząstka wątku respocjalizacyjnego ,a poza tym bad boy`e często kradną małe kawałeczki mojego serca ;D

    agatka105@gazeta.pl

  3. Się zgłaszam się :)

    Twardy orzech do zgryzienia…
    Po dłuższej chwili potrzebnej do rozważenia wszystkich możliwości, stwierdzam, że najwięcej radości sprawiłaby mi „Wieża Milczenia”, którą napisał pan Remigiusz Mróz.
    Ufff. Najgorsze mamy za sobą, teraz czas na uzasadnienie wyboru.
    Zacznijmy od prostego stwierdzenia, że kryminały są jednym z moich ulubionych gatunków literackich (uwielbiam pisarzy takich jak Connelly, Indridason, Christie itd.). Do tej pory czytywałem jednak głównie zagranicznych autorów. Miło byłoby poznać coś z naszego podwórka. Tak na przełamanie lodów. Kto wie, może byłby to początek mojego romansu z polskim kryminałem :)
    Bardzo interesująco brzmi też opis fabuły i opinie czytelników, którzy mieli okazję zmierzyć się z książką.
    A poza tym – kurka – dawno nic nie wygrałem, choć próbuje swych sił w wielu blogowych konkursach. Zawsze znajdzie się ktoś lepszy, a mnie (uwaga, teraz będę próbował podejścia na litość) robi się smutno. Bardzo smutno. Bardzo bardzo ;)
    I właśnie z tych, jak również wielu innych powodów, chciałbym otrzymać „Wieże Milczenia”. Przy okazji dziękuję za samą możliwość wzięcia udziału w konkursie :)

    Mój e-mail: spokowap@o2.pl

  4. „zgłaszam się”

    Mam ochotę na wejście w świat bohaterki książki “Miłość i inne zdarzenia losowe”. Do tej pory takie uczucia kojarzyły mi się z tragedią, bronię się przed tym jak mogę, nie widzę właściwie żadnych dobrych stron. Poza tym mam ochotę oderwać się od książek o poważniejszych treściach, a ta pozycja ma opinię zabawnej i takiej, która służy relaksowi. Bardzo ucieszyłabym się więc gdyby trafiła do mnie. : )

  5. Gratuluję kolejnego blogowego roku i życzę następnych ;)
    Oczywiście zgłaszam się ^^
    Pragnę poznać „Miłość oraz inne zdarzenia losowe”, ponieważ do istnego szału mnie już doprowadza moje „Serce w chmurach” – popełnione także przez Jennifer E. Zbliża się sesja, a doprowadziwszy się wcześniej już do stanu szaleństwa przez nie tylko jedną ale i dwie historie. Może wówczas złowróżbne skutki owej sesji mniej bym mnie objęły i mogłabym przystąpić do tego niebezpiecznego czasu ze spokojem ;)
    joanna19polska@gmail.com

  6. Zgłaszam się!
    Ja chciałabym wygrać „Miłość i inne zdarzenia losowe” , ponieważ opis mi się spodobał a także to co ta książka opisuje. Jest ona o miłości nie wiem czy szczęśliwej czy nie i to mnie interesuje. Dawno nie czytałam książki humorystycznej a przydałaby mi się, bo chciałabym ochłonąć trochę kiedy jest przerwa świąteczna. Byłabym bardzo zadowolona z tej książki :)

  7. Zgłaszam swoją kandydaturę do książki „Chłopcy”
    Teraz wypadałoby poda kilka argumentów „dlaczego ja?”
    Argument pierwo-uno: mam postępującą i galopującą depresję zimową chociaż już (cholera!) dawno (cholera!) miała być (cholera!) wiosna! :( Nic tak nie poprawia mi humoru jak dobra mocna literatura. Patrząc na okładkę „Chłopców” puls mi przyspiesza i wiem, że jesteśmy sobie przeznaczeni! W końcu jacyś chłopcy o których mój facet nie będzie zazdrosny ;)
    Argument drugo-due: lód nie ma zamiaru stopnieć za to kasa i owszem. W dodatku w zastraszającym tempie! Nie ma kasy = nie ma książek = nie ma pocieszenia = depresja (patrz pkt 1).
    Argument trzecio-tre: weny brak. A skoro nie ma weny, nie mogę napisać nic co miało by ręce i nogi (a chociażby jedną nogę i jedną rękę). To z kolei przekłada się na liczne konkursowe porażki. Do kitu co nie? Miło by było dla odmiany coś wygrać.
    Argument czwarto-quattro: zbliża się nieubłaganie dzień mojej zagłady. Matura! Nie dość, że trzeba wkuwać, efektów brak, to w dodatku jeśli chodzi o literaturę czytuję ostatnio opasłe epopeje. Zacne i wyniosłe. I totalnie nie w moim stylu… Istny koszmar!
    Argument piąto-cinque: mój facet nie cierpi czytania. A przynajmniej twierdził tak do czasu kiedy wcisnęłam mu jedną książkę z mojej kolekcji. Musi być naprawdę zakochany bo przeczytał… szybciej niż ja! I tak oto jako bibliomaniaczka postanowiłam go nawrócić. Psikus jest taki, że to okropnie wybredna bestia, a mnie brakuje już środków. „Chłopcy” z pewnością przypadną mu do gustu bardziej niż „Akademia wampirów”. W końcu książka dla nas obojga!
    Argument finałowy: To co chciałam powiedzieć od samego początku- Kocham Piotrusia Pana! To główny powód, dla którego chcę przeczytać „Chłopców”. Nawet sobie nie wyobrażasz jak długo szukałam książki, która bazowała by na tej historii!
    Cóż mogę dodać- po prostu zakochałam się w tej książce choć jeszcze się nie poznaliśmy. Będę dozgonnie wdzięczna jeśli zaaranżujesz nasze spotkanie ;)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :)

  8. Witam :) Zgłaszam się
    sardegna@poczta.onet.eu
    najbardziej interesują mnie Chłopcy, Jakuba Ćwiek. Dlaczego? Nie będę się rozpisywać: nie lubię po prostu, kiedy wszyscy wokół mnie mówią o konkretnej książce, dyskutują o autorze, pędzą na spotkanie autorskie, a ja nic nie mogę na ten temat powiedzieć, bo żadnej książki autora nie czytałam. Tak właśnie sytuacja ma się z Ćwiekiem. Bardzo chciałabym to zmienić.
    pozdrawiam :)

  9. Zgłaszam się. :)

    Chciałbym wygrać książkę „Chłopcy” Ćwieka. Jestem po lekturze „Kłamcy” tego właśnie Autora i jestem naprawdę pod wrażeniem tego, jak świat Lokiego został skonstruowany, zmiksowany i przeplatany emocjami w całej swojej gamie, od miłości aż po nienawiść. Stąd też chciałbym zobaczyć, w jakim kierunku tym razem podąży Autor, bo jak na na razie jest mocnym kandydatem na mojego ulubionego pisarza fantastyki polskiej.

  10. Spróbujmy.
    Od razu się przyznaję, że po przeczytaniu listy książek, które można wygrać z żalem stwierdziłam, że każda jest mi obca. Ba. O żadnej z nich nie słyszałam czegokolwiek, co nawet mnie zdziwiło. No ale pomyślałam sobie, że może „wstrzelę” się w którąś pozycję i jak raz mnie zainteresuje. Jak się okazało, już mój pierwszy traf był celny. Pod lupę poszła książka „Player One” Ernesta Cline. Przeczytałam opis, pierwszą recenzję, następną i następną… Stwierdziłam, że muszę spróbować! Książka bardzo mnie zaintrygowała. Świat w 2044 r.? Od razu zachęca.
    Wychodzi na to, że przyszło mi napisać, że chcę tę książkę bo ma świetne oceny, ciekawy opis itp. Czym w ten sposób się wyróżniam? No niestety niczym. Ale chcę chcę chcę chcę chcę! I proszę! Naprawdę może trafić w dobre ręce – w moje ręce. :)

  11. zgłaszam się
    Chciałabym „Player One”, gdyż przeczytałam opis tej książki i mnie po prostu oczarował (ten opis, oczywiście). Uwielbiam tego typu książki. Przeczytałabym wszystko, co dzieje się w przyszłości lub po prostu należy do gatunku science fiction, bo uwielbiam takie klimaty. Nie mogę zapomnieć również o recenzjach, które przeczytałam na jej temat. Są bardzo dobre recenzje, co również zachęca do przeczytania tej książki.
    mail: magda-17_17@o2.pl

  12. Ja chciałbym przeczytać książkę „Player One”! Geekowskie nawiązania do muzyki, filmów i elektroniki z lat `80 w świecie science fiction to coś dla mnie. Książka jest tak geekowska, że jej bohaterami są Cory Doctorow – pisarz i guru ruchu cyber aktywistów i Will Wheaton – aktor ze Star Treka. Ja jestem tak geekowski, że znam te postaci :P Sam się dziwię dlaczego tej książki nie ma jeszcze w mojej biblioteczce :)

  13. Zgłaszam sie :)
    Po przeczytaniu listy książek postanowiłam ze wybiorę „Miłość oraz inne zdarzenia losowe” Jennifer Echols. Hmm… A dlaczego? Sama nie wiem, chyba chciałabym oderwać sie od kryminalistyki która zawsze jest w zasięgu mojej ręki i przeczytać coś innego. Czytając poprzednie komentarze mój nie różni sie od tamtych, a nawet nie mam aż tak wielu argumentów co inni i dlatego gdybym tą książkę dostała było by mi bardzo miło, no i to chyba na tyle :)

  14. Zglaszam sie
    Zbieram roznego rodzaju lwy i wszystko co sie z nimi wiaze.
    Bierze sie to stad,ze w herbie Gdanska-w ktorym mieszkam-sa dwa lwy.
    Przyznam jednak,ze w kolekcji nie mam lwa morskiego!
    Stad moj wybor ksiazki Bernarda Cornwella
    cototu@gmail.com

  15. Zgłaszam się! :)

    Na liście książek do wyboru znajduje się wiele pozycji, które chciałabym przeczytać. Najbardziej jednak podoba mi się „Nie mogę powiedzieć ci prawdy” autorstwa Lauren Barnholdt i wcale nie chodzi tutaj o okładkę, która – muszę to przyznać – intryguje… Treść. Dwoje nastolatków. Dziewczyna i chłopak. Sekrety, tajemnice. Rodzące się między nimi uczucie. Brzmi jak zwyczajna książka dla nastolatków i przypuszczam, że nią właśnie jest. Miałam jednak okazję przeczytać kilka recenzji i choć nie we wszystkich autorzy pochlebnie wyrażali się o książce, zauważyłam, że lektura przybliża nas do realiów, w których żyjemy. Nie ma wampirów, wilkołaków, Belli ze „Zmierzchu” ani Varena z „Nevermore. Kruk”. Są zwyczajni, prości ludzie. I problemy, które dotykają każdego z nas. Pierwsza miłość. Zakochanie się w drugiej osobie. Szaleństwa młodości. Głupota. Zadzieranie nosa i wywyższanie się ponad innych. A także uczucia – cała ich chmara pełna sprzeczności, która siedzi gdzieś głęboko w nas, tłumiona i tylko czeka, aby wybuchnąć ze zdwojoną siłą. „Nie mogę powiedzieć ci prawdy” chciałabym przeczytać nie tylko dlatego, że ukazuje życie ludzi zwyczajnych, a nie istot nadnaturalnych, ale dlatego, że zawiera w sobie elementy psychologiczne. Jestem nastoletnią duszą i wiem, że to, co dzieje się w mojej głowie i to, co przeżywam niekiedy nawet mocniej niż inni, jest strasznie poplątane i zagmatwane. Być może w tej książce odnalazłabym jakiś aspekt, który by mnie zainteresował. Intrygująca jest z pewnością kwestia, dlaczego ludzie kłamią…? i która jest poruszana w tej książce. Trzeci powód jest typowy. Chciałabym przeczytać tę książkę, bo jest młodzieżówką – podobno lekką i przyjemną w czytaniu – a dodatkowo ma swój klimat i czuję, że nie będę żałowała, jeśli ją przeczytam :)

    Pozdrawiam ;)

  16. Zacznę od tego, że 2 dni temu zakończyłem szybki, bardzo szybki rejs z „Pieśnią miecza” Bernarda Cornwella. Wraz z tą książką przepłynąłem przez dwa magiczne dni, w trakcie których opisywane postaci Wikingów i Sasów stawały przed moimi oczami w tak realnej postaci, że nie bardzo pamiętałem, gdzie naprawdę jestem. I choć był to mój pierwszy rejs na pokładzie prozy Cornwella, to od 2 dni jest to jeden z moich ulubionych skipperów. Myślę, że dane mi będzie nie raz jeszcze zapomnieć o bożym świecie i zagłębić się w jego perfekcyjnie malowane światy. Może jedną z szans na taki niepowtarzalny rejs będzie ten konkurs? Z radością pożegluję, gdzie mi „Lord morski” nakaże.
    A mój adres to: slavkoyama@gmail.com

  17. Zgłaszam się! :)
    Chętnie zaprzyjaźniłabym się z „Wieżą Milczenia” Remigiusza Mroza. Debiuty mają szczególną moc przyciągania, szczególnie te polskie. Założyłam bloga, na którym pojawił się pierwszy post. Za niedługo napiszę pierwszą recenzję, chociaż ich pisać nie umiem, ale i tak napiszę :D Uważam, że wyszłoby to na dobre tej książce, ponieważ każdy osobnik po przeczytaniu hcdkjiakjocl z czystej ciekawości sięgnąłby po tę książkę. Na tym zakończę swe wywody, z uśmiechem na twarzy i koperkiem w dłoni.
    arystokratkaz@gmail.com

  18. To ja zgłaszam się po… „Nierządnicę” Iny Lorentz! Ma 448 stron, więc będzie co czytać! Przeczytałam już kilka książek z tej serii, właśnie kończę „Córy grzechu” i jestem w trakcie oglądania historycznego serialu „Świat bez końca”. Lubię mroczne klimaty średniowiecza i opisy codziennego życia ludzi w tamtych czasach, w końcu zamek krzyżacki z XIV wieku w rodzinnej wsi do czegoś zobowiązuje :)

  19. Gratuluję kolejnego roku bloga i życzę wielu następnych. :) I… zgłaszam się. :) Chętnie przygarnęłabym „BZRK”. Dlaczego ? Po pierwsze nikt (chyba) po tą wielce intrygującą powieść się nie zgłosił. :P Po drugie znam autora z serii GONE i wiem, że pisze diabelnie dobrze a wbijających w fotel pomysłów mu nie brakuje – z tą książką musi być podobnie. I po trzecie zapowiada się mocna lektura, która uderzy w ten mój smętny nastrój spowodowany zbyt długą obecnością pani Zimy i skutecznie go rozwieje.

    Mój e-mail na wszelki wypadek (i piękny w dodatku byłby to wypadek :) ) : nada2217@gmail.com

  20. Zgłaszam się.
    Chciałabym wygrać „Chłopców” Ćwieka, ponieważ słyszałam o nich bardzo wiele dobrego, w dodatku mam wręcz wrażenie, że całe moje forumowe otoczenie czytało tę książkę, tylko ja jedna jeszcze nie. Jakiś czas temu byłam w księgarni i narobiłam sobie jeszcze większej ochoty, gdyż przeczytałam fragment, który bardzo mi się spodobał. Liczę na to, że dzięki Tobie będę mogła przeczytać nieco więcej niż owy fragment.
    Pozdrawiam. :)

  21. Zgłaszam się!

    Najpierw chciał zakrzyknąć – chcę Chłopców! Ale po pierwsze, konkurencja spora, a po drugie, zauważyłam wśród tytułów Lorda Morskiego. I powróciły wszystkie nastoletnie wspomnienia wieczorów i zarwanych nocy przy lekturze książek Bernarda Cornwella. Ile razy swojego czasu przeczytałam Excalibur? Nawet wolę tego nie liczyć. Fajnie byłoby zatem powrócić do autora, który wzbudzał u mnie tak wielkie zainteresowanie:)

  22. Zgłaszam się :)
    Mój wybór padł na „Chłopców” Ćwieka. Uważam go za doskonałego pisarza, który bawi się znanymi konwencjami i symbolami popkultury. Jestem wielką fanką cyklu o Kłamcy, a także innych jego książek, a tej jeszcze niestety nie miałam okazji przeczytać :)

  23. Zgłaszam się ;)

    Moją uwagę przykuła książka „Wieża milczenia”, Remigiusza Mroza. Już od dawna miałam na nią chrapkę, bo uwielbiam powieści kryminalne. Dzięki nim można poczuć się, jak kryminalista. Rozwiązuje się zagadki, z którymi nawet Sherlock Holmes miałby problem. Bardzo chciałabym ją wygrać, bo mam akurat brak środków na koncie, więc nie mogę jej sobie sama kupić. Książka ta powinna trafić właśnie w moje łapki, bo najlepiej się nią zaopiekuję. Wszystkie moje książki traktuję, jak dzieci, więc ani trochę nie będą zniszczone i zachowam je dla potomków. Wygranie książki to moje marzenie, więc zapraszam do spełnienia go. Będę was czcić, jak bogów egipskich.
    Pozdrawiam,
    zuzanka.dd@vp.pl

  24. Chciałabym przeczytać książkę „Nie mogę powiedzieć ci prawdy” Lauren Barnholdt.
    Po prostu lubię ten gatunek. Relacje nastolatków, ich problemy i radości to temat, który od zawsze mnie pociągał. Mimo, że ostatnio chyba odrobinę dojrzałam do raczej innych lektur nadal nie potrafię sobie odmówić chwili relaksu ze starymi przyjaciółmi, jakimi są książki z tego właśnie gatunku. Ach te przyzwyczajenia… No coż, rezultat jest taki, że spośród wszystkich tych książek, ta od razu do mnie krzyczała: „Ja! Ja!” A ja jestem tylko człowiekiem, należy zrozumieć więc moją całkowitą uległość w tej sprawie. Żeby wmówić samej sobie, że jednak nie dałam się tak łatwo zmanipulować, sprawdziłam kilka recenzji tu i tam i cóż! Musiałam się poddać. Muszę jednak szczerze przyznać, że nie zrobiłam tego z ciężkim sercem :) Bardzo chciałabym ją więc otrzymać :)

    1. Miałam jakiś problem ze stroną i myślałam, że ten wpis się nie dodał :/ Teraz widzę, że ukazały się dwa. Proszę więc bardzo o usunięcie tego :) Z góry dziękuję i przepraszam za kłopot

  25. Zgłaszam się :)
    Chciałabym przeczytać książkę „Nie mogę powiedzieć ci prawdy” Lauren Barnholdt.
    Relacje nastolatków, ich problemy i radości – po prostu lubię te klimaty. Mimo, że ostatnio dorosłam do trochę innych lektur, nie mogę odmówić sobie relaksu ze starymi przyjaciółmi, jakimi są książki tego właśnie gatunku.
    Ach te przyzwyczajenia… No coż! Rezultat jest taki, że spośród wszystkich tych książek ta od razu krzyczała do mnie: „Ja! Ja!” A ja jestem tylko człowiekiem, należy więc zrozumieć moją całkowitą uległość w tej sprawie. Na swoją obronę mam tylko, że aby wmówić samej sobie, że jednak nie dałam się tak łatwo zmaniplować sprawdziłam kilka recenzji tu i tam… i cóż! Musiałam ulec. Muszę jednak szczerze przyznać, że nie zrobiłam tego tego z ciężkim sercem :)
    Bardzo chciałabym więc wygrać właśnie tę książkę :)
    Mój email: julie08642@gmail.com

  26. Ponieważ przez 24 godziny wordpress nie działa pod domeną miye.eu, a wiele osób nie zna alternatywnego adresu, konkurs zostaje przedłużony do poniedziałku – 15 kwietnia. Wyniki, tak jak było obiecane – we wtorek lub środę.

  27. Zgłaszam się!! :)
    Chciałbym wygrać książkę Piekary- Ja inkwizytor, Bicz Boży. Dlaczego? Ponieważ zjadłem już 5/6 Mordimera Madderdina i dalej odczuwam niedosyt. Kocham czytać o Jezusie, który zszedł z krzyża i odpłacił się grzesznikom zsyłając ogień i miecz. Czekam na dalsze poczynania uniżonego sługi i młota na czarownice, najszlachetniejszego ze wszystkich inkwizytorów. „.. chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj i daj nam też siłę abyśmy nie przebaczyli naszym winowajcom. I pozwól odeprzeć pokusy, a zło niech pełna w prochu u stóp naszych…”

      1. szczerze powiedziawszy, to nie ta strona :) prosze o usuniecie. juz wyslalem to na inna :)
        tutaj wrzuce zaraz :)

  28. „Zgłaszam Się!” :)
    Chciałbym otrzymać Chlopców J. Ćwieka :) książka sądząc po recenzji zapowiada się super, biorąc po uwagę alternatywny świat przyjaciół Piotrusia Pana! Chciałbym dowiedzieć się więcej o ich gangu motocyklowym. No i strasznie zajarałem się książkami Ćwieka od momentu, gdy przeczytałem „lubię być fantastą” Agnieszki Kawuli-Kubiak. Jakub Ćwieka jako pierwszy udziela w niej wywiadu i strasznie zapadł mi w pamięci.
    Pozdrawiam

  29. Zgłaszam się!
    Chciałabym dostać książkę Ćwieka,
    bo od dawna na nią czekam,
    w internecie szukam,
    na „chomikuj” lukam,
    ale nigdzie jej nie ma,
    nie wiem, gdzie się podziewa.
    I patrzę, a Ty ją oferujesz,
    widocznie jej nie potrzebujesz.
    A ja z chęcią ztego skorzystam,
    okazję jak najlepiej wykorzystam,
    gdyż Kłamca to dobra książka,
    a mnie brak pieniążka
    na zakup kolejnego utworu,
    do mojego małego zbioru.
    Więc „nie wybieraj trójki, Panie” :),
    bo gdy tak się stanie,
    Shreka scenariusz powielisz,
    a mnie onieśmielisz,
    bo moje marne starania,
    nie spełniły Tego wymagania.
    To niestety koniec już,
    a wyniki tuż tuż.
    Więc tego oto zamykam posta
    i lecę wyjąc z piekrnika tosta. :)

Skomentuj

