Zaczyna się marzec, a przez cały luty uparcie docierały do mnie nowe lektury. Ile mam przeczytanych książek, których recenzje jeszcze nie powstały – to aż boli. Te nowe jednak w doskonały sposób do tego mobilizują. Mam nadzieję, że pojawi się również wena do pisania dalszych ciągów opowiadań :).

stosikmarzec

1. Bisu 2 z wydawnictwa Yumegari

2. The Breaker (jak wyżej)

3. Królewski wygnaniec (od Galerii Książki)

4. Wybrani (do recenzji na nastka)

5. Strażniczka (dla nowejczytelni)

6. Trzy twarze Ewy (od wydawnictwa Bis)

7. Samotnica (jak wyżej)

8. Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe (nastek)

9. Brainman (jak wyżej)

10. Blask (jak wyżej)

11. Ostatni smokobójca (jak wyżej)

12. Strażnicy Historii II (od Egmontu)

13. Insygnia (jak wyżej)

14. Królestwo Łabędzi (jak wyżej)

15. Fałszywy Książę (jak wyżej)

16. Olśnienie (od wydawnictwa REMI)

Także znów uzbierał się niezły stosik, a ja cieszę się z tego, że ciągle mam co czytać.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

6 comments

  1. „Blask” również mam na półce, jednak na razie po niego nie sięgam. Chciałabym przeczytać „Olśnienie”;”Fałszywego Księcia” i „Królestwo łabędzi”, które ma piękną okładkę.

  2. Heh, u mnie też sporo książek napłynęło, trochę mnie to przeraża – ale w marcu sobie nieco odpuszczę:) „Królestwo łabędzi” zaintrygowało mnie najbardziej:)
    Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

