Wyjątkowo w tym roku mnie również na nich nie zabraknie (z czego oczywiście bardzo się cieszę). Tak więc między 25, a 28 można mnie spotkać na Targach Książki. Niestety zlot bloggerów ominę, bo znajomi na sobotę mają dla mnie inne plany. Jeżeli ktoś jednak jest chętny, żeby chociaż powiedzieć na żywo „cześć” to z przyjemnością się z nim umówię. ;)

Ps. Kończę pisać Czarną Magię, ale idzie mi powoli, bo chciałabym już znowu zacząć tworzyć coś nowego – pomysłów jak zawsze mam milion…

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

2 komentarze

Skomentuj

