Udało mi się w pięknym stylu rozchorować, stąd pojawiła się w moim tworzeniu taka długa przerwa. Powoli jednak (kaszląc i smarkając) wracam do zdrowia. Skończyłam pisać „All I need”, a teraz wracam do Denisa i Andżeliki z Bezdusznych. Poniżej natomiast lista tego, co będę czytała w październiku ;).

1. Kuroshitsuji VI, zakup własny

2. Kusicielka – Johanna Lindsey, od wydawnictwa Świat Książki

3. Kochanek Śmierci – Boris Akunin (jak wyżej)

4. Pocałunek Kier – Lynn Raven, niespodziewajka od Foki

5. Dragon’s Breath – Anna Musioł, od wydawnictwa WFW

6. Przebiegła i niewinna – do recenzji dla historia.org

7. Pandemonium – Lauren Oliver, od wydawnictwa Otwarte

8. Klątwa Tygrysa: Wyprawa – Colleen Houck (jak wyżej)

9. Wybranka bogów cz.1 – P.C. Cast od Miry

10. Wybranka bogów cz.2 – P.C. Cast (jak wyżej)

11. Magia Krwi, wygrana z portalu nakanapie.pl

12. Kroniki Krwi – Reachel Mead, od wydawnictwa Nasza Księgarnia

13. Xanth: Zamek Roogna (jak wyżej)

14. Dziewiąty Mag: Zdrada (jak wyżej)

15. Przeznaczona – P.C. Cast, od Publicatu (którą wcześniej przez nieuwagę pominęłam)

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

10 komentarzy

  1. O rany, ale ci zazdroszczę „Pocałunku Kier”! Same dobre rzeczy o nim czytałam i nie mogę się doczekać, kiedy i mnie będzie dane go przeczytać:) O, i masz też „Pandemonium”. Co prawda jeszcze nie czytałam „Delirium”, ale niesamowicie jestem ciekawa tej serii:D

  2. Jak ja bym chciała przeczytać “Pandemonium”. Szkoda że na razie nie będę miała jak jest dostać w swoje ręce… No chyba że ebook, ale jednak co prawdziwa ,,pachnąca nowością książka to co innego…:) Świetne książki w tym stosiku:)

  3. Same cudeńka! :) Podkradłabym Ci „Pandemonium”, „Kroniki krwi”, „Zamek Roogna”, „Klątwa tygrysa. Wyprawa” no i „Pocałunek Kier”.
    Co do „Magii krwi” faktycznie trochę zagmatwana i dlatego w niej chwilowo utknęłam… Ale jakoś będę musiała to przebrnąć ;)

  4. Twój stosik wygląda naprawdę ciekawie ;) Z książek nie czytałam jednak żadnej. „Pandemonium” to dalsza część „Delirium”? :) Chętnie po nie sięgnę :)

Skomentuj

