Rozpoczął się wrzesień. Schyłek lata. Więcej wolnego czasu. Mam nadzieję, że będę częściej pisała i zniknie potrzeba tworzenia „marudzących komentarzy”. Teraz natomiast czas na kilka jesiennych nowości…

1. Cichy wielbiciel – Olga Rudnicka, do recenzji dla Nowejczytelni

2. Przywrócona – Amanda Hocking, do recenzji dla Secretum

3. Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie – Jess Rothenberg (jak wyżej)

4. Jedz, poluj, kochaj – Kerelyn Sparks (jak wyżej)

5. Mroczne Cienie – Lara Parker (jak wyżej)

6. Poduszka w różowe słonie – Joanna M. Chmielewska od wydawnictwa MG

7. Opowieści Buddyjskie dla małych i dużych – od wydawnictwa Studio Astropsychologii

8. Siewca Historii, od wydawnictwa The Cold Desire

To by było na tyle, a ja zabieram się za zaległości. ;) (uwielbiam mieć dużo do czytania!)

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

4 comments

  1. ciekawy stos
    czytałam „Poduszkę w różowe słonie” oraz „Opowieści buddyjskie”; będę miała okazję czytać „Cichego wielbiciela” jak w końcu przyjdzie na mnie kolej w akcji czytelniczej „Włóczykijka”
    przyjemnej lektury życzę :)

Skomentuj

