Czasami więcej książek dostaję, niż jestem w stanie przeczytać. I pomyślałby kto, że kiedykolwiek tak będzie… Tym razem kupki są dwie – od wydawnictw / portali i własna, która trochę poczeka.

Nieco niezbyt równy stosik recenzencki ;)

1. Angelus – Anna Gręda, od wydawnictwa WFW

2. Luna – J.R. Rain od wydawnictwa G+J (seria, którą czytam od końca…)

3. Lato w Zatoce Aniołów – Barbara Greethy, od wydawnictwa Bis

4. W niebie na agrafce – Iwona Grodzka – Górnik, od wydawnictwa Świat Książki

5. Elyria – Brigitte Melzer (jak wyżej)

6. Klucz – Marianne Curley, od wydawnictwa Jaguar

7. Dym i Lustra – Neil Gaiman, od wydawnictwa Nowa Proza

8. Osada – Kat Falls, od wydawnictwa Nasza Księgarnia

9. Sklepik z niespodzianką – Katarzyna Michalak (jak wyżej)

10. Cień kruczych skrzydeł – Garth Stein (jak wyżej)

11. Jeszcze jeden dzień – Fabio Volo, od wydawnictwa Muza SA

12. W roku skorpiona – Isabell Pfeiffer, od wydawnictwa Dreams (patronat Secretum)

Stosik własny prezentowo-zakupowy (dziękuję!)

Numery otrzymałam od mojego kochanego kuzyna (dziękuję bardzo!)

Alicja, Coelho, Ruda i Japonia są prezentami od mojej miłości z okazji tygodnia niewidzenia się ;)

Natomiast reszta to niesamowite promocje matrasowe (książeczki po 5 złotych) i Jutro z Weltbildu po 9,90! Każdemu trafiania na takie promocje życzę!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

6 comments

  1. zacne stosy, trzeba przyznać :)
    „Sklepik z niespodzianką. Adela” mam już za sobą i już nie mogę doczekać się ostatniej części – Lidki
    „W Roku Skorpiona” wyczekuję, ma przyjść do recenzji :)
    będę musiała zaopatrzyć się w „Podwodny świat. Osada”, gdyż miałam okazję czytać poprzednią część.
    „Lunę” też bym z chęcią widziała wśród własnych książek :)
    przyjemnej lektury!!

  2. Ej ja też chcę dostawac prezenty z okazji tygodnia niewidzenia się xD Mój chłopak sam nie czyta, więc i stara mi się książek nie kupowac, zresztą uważa (i słusznie), że ich nie czytam… Ale kolejna książka nigdy nie jest zła ;P

    Miłego czytania ;)

Skomentuj

