Wakacje, lato, a w moim życiu zmiany i wielkie marzenia. Staram się również pisać, ale nie zawsze znajduję na to czas. Spędziłam cudowny wieczór nad morzem, na plaży, pod gwiazdami i przyszedł do mnie pomysł na opowiadanie, historię nieco inną niż do tej pory, ale jednak, jak zawsze, o miłości. All I need jest tym, co powoli nabiera kształtu.

Poza tym do skończenia zostały mi jeszcze cztery opowiadania i je również będę starała się uzupełniać. Dziewczyny, powiem Wam, że ostatnio odkryłam fakt działania na mnie sugestii. Jak pod jakimś opowiadaniem piszecie, że chciałybyście przeczytać jego dalszy ciąg, to zazwyczaj właśnie za to się zabieram. Ostatnio tak Eris, Magda, Lexii i Iiiinka na mnie działały, że duże fragmenty „Bezdusznych” tworzyły się niemalże same. Cieszę się, że jesteście, choć pewnie, gdyby nikt wytworów mojej twórczej gorączki nie czytał, to może bym ich tu nie wrzucała i kiedyś spróbowała wydać książkę. ;)

Chciałam Wam również pokazać jak dzieci (i nie tylko) bawią się w Gdańsku.


Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

3 komentarze

Skomentuj

