Już sama nie wiem za co się chwytać, tyle się tego u mnie ostatnio nazbierało! Nie było to jednak planowe – po prostu wydawnictwo Amber nadrobiło zaległości z dwóch miesięcy i zasypało mnie obiecanymi pozycjami. Cieszę się bardzo, a jednocześnie ten ogrom mnie przeraża, a jeszcze bardziej boję się siebie i tych pozycji, które mają pojawić się w czerwcu.

Co do pisania, to oczywiście tworzę Zauroczonych. Zaczęłam również kolejne (nowe) opowiadanie (przepraszam!). Jeszcze nie mam dla niego tytułu, ale pomysł wydał mi się całkiem fajny. W weekend byłam nad morzem, a to bardzo pozytywnie działa na wyobraźnię (przynajmniej moją). Kocham morze, kocham książki i kocham pisać! To większa część mojego życia.

Oto i moje czytanki! ;)

1. Dengeki Daisy #3 – Kyousuki Motomi, zakup prawie własny (manga cudna!)

2. Kuroshitsuji #4 – Yana Toboso, od Waneko, do recenzji dla Secretum

3. Bratnie dusze – Elizabeth Chandler, od grupy Publicat

4. Księga Sandry – Tamora Pierce, długo wyczekiwane pierwsze tomy, od wydawnictwa Initium

5. Księga Tris – Tamora Pierce (jak wyżej)

6. Koniec niewinności – Sakurai Ami, zakup z allegro książki, której już nigdzie nie sposób dostać

7. Życie na wieczność – Yvonne Woon, kolejna Amberowa pozycja

8. Wyrzutki – John Flanagan, do recenzji dla DuzeKa.

Oraz do tych wszystkich cudowności, piosenka z Dengeki Daisy (tak, naprawdę, ta manga promuje również Red Hot Chili Peppers, czym wiele zyskała w moich oczach) „Time After Time”.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

Skomentuj

