Wczoraj, 24 marca, mój Wodpressik obchodził drugi rok istnienia. Jupi! Natomiast ja sama bawiłam się w Poznaniu i – jak już pisałam w komentarzach – przepraszam, że nie dałam znać o swoim wyjeździe. Nie pomyślałam o tym, że ktoś będzie się przez to irytował. Dzisiaj biorę się do nadrabiania zaległości – zwłaszcza Namiętność planuję skończyć (która w dalszym ciągu ma głupi tytuł…).

… a teraz wracając do tego co było – jak wygląda mój urodzinowy laptopek oraz mini relacja z Pyrkonu!

Dziewczynka z misiem :) 

(Uwielbiam go!)

Zdjęcie poniżej nazwijmy roboczo „stosikiem pyrkonowym”.

1. Rzeka Bogów – książka, na której zdobyłam autograf dla Islu

2. Cat Shit One / Antologia Komiksu 2005 / Dzieci Cienie tom II – otrzymałam do recenzji dla Secretum

3. Żelazny Cierń – przedpremierówka do recenzji dla Secretum :)

4. Dengeki Daisy #2 – bo coś było potrzebne do czytania w pociągu

5. Koszulka Nightmare From The Deep – otrzymana za testowanie gier (fajne gry, fajna zabawa!)

6. Prezent urodzinowy z nagranym ukochanym anime na dodatek (Kaicho wa Maid-sama!) 

7. Najważniejsze – konwentowy informator na pamiątkę :)

I to już wszystko na temat tego jak spędziłam weekend.

Teraz czas na opowiadania!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

Skomentuj

