Z nieznanych mi bliżej przyczyn postanowiłam zgłosić mojego WordPressika do konkursu na Bloga Roku. Co prawda nie marzy mi się żadna wygrana, ale cała akcja jest charytatywna i takie tam, więc może warto. ;) Link do mojego zgłoszenia >>>TUTAJ<<<

Jeżeli ktoś mnie trochę lubi, to może wysłać smsa na numer 7122 o treści: G00432 (sms kosztuje 1,23 a dochód z nich przeznaczony jest na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych – 00 w treści to cyfry zero, zero). Reszty można dowiedzieć się na stronie organizatora.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

3 comments

  1. Powiem tak.

    Już ponad rok umilasz mi wolny czas swoimi opowiadaniami, nad którymi przesiedziałem kawał czasu.

    W pełni zasłużyłaś na mój głos.

    Jutro dorwę telefon kogoś z domowników :P

  2. *Jutro dodatkowo dorwę telefon kogoś z domowników :P

    Bo po przeczytaniu ostatniego zdania zabrzmiało to, jakbym przez skąpstwo polował na czyiś telefon aby oddać swój głos :PP

Skomentuj

