Ponieważ zbliża się zima, a dni robią się coraz paskudniejsze i krótsze, już zupełnie przerzuciłam się na nocny tryb życia. Właściwie to i tak zawsze lubiłam go bardziej.

Bardzo proszę o konkursowe „like” na facebooku. Można wygrać ciekawą grę fantasy.

>>>Mój Wall<<<

Z newsów – codziennie staram się wrzucić chociaż krótki fragment Błękitnego Płomienia. Jak do tej pory nieźle mi idzie, chociaż opowiadanie tak jakby – troszeczkę – mnie zaskoczyło. Do tego znalazłam cudne „coś” o nazwie ChibiCthulhu. Piknikują sobie na obrazku nad postem. :)

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

Skomentuj

