Właściwie to nie jestem pewna czy mam się czym chwalić, ale powstaje nowe opowiadanie – Błękitny Płomień. Po prostu nie mogę żyć nie wymyślając niczego nowego. Tym razem będzie z lekką (chyba, bo to wyjdzie w praniu) dawką erotyki.

Z nowości w recenzjach – przeczytałam książkę Anioł Cliff McNish i jestem pod wrażeniem. Zupełnie nie tego się spodziewałam. Miast kałuży, dostałam cały ocean głębin. Teraz czas na Scarlett. Kocham recenzować książki!

Śliczny banerek mojego bloga – made by Aleandra. Dziekuję!

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

1 comment

Skomentuj

