Wiosna, świat budzi się do życia, a z nim budzę się i ja.

Tęsknota serca odzywa się silniej niż zwykle. Pragnienie…

Próbuję złapać coś ulotnego. Za czymś gonię. Marzę.

Wszystko we mnie krzyczy, wyrywa się!

Niektóre rzeczy są tak piękne, że aż sprawiają fizyczny ból.

W ogrodzie elfów kwitną kwiaty, a ja, samotna i nieszczęśliwa, tak bardzo chcę je Tobie pokazać!

 

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Nigdy nie byłeś w wysokich górach, nie oglądałeś ich ośnieżonych szczytów.

Nie podziwiałeś nocą Paryskiego ronda z Łuku Triumfalnego.

Nie zadzierałeś głowy do góry, by przyjrzeć się sufitowi Kaplicy Sykstyńskiej.

Nie patrzyłeś z Primrose Hill na niesamowitą panoramę Londynu.

A ja, tak bardzo chcę je Tobie pokazać.

… a jednak, kiedy próbuję wyrazić swoje uczucia, Ty pytasz czy już spakowałam walizkę. Nie wierzysz, że to właśnie z Tobą chcę tam być.

Written by Vicky

"We don't need a reason to help people"

Skomentuj

